چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
2

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: توفیقات امروز جبهه مقاومت به جهت الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر این نکته که دفاع مقدس احیاگر هویت ملی و دینی در ایران شده است، اظهار داشت: دفاع مقدس به فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی غنا بخشید و حقیقتاً آثار هنری در دفاع مقدس با فعالیت هنرمندان و برجستگان این حوزه متبلور شد.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر دستاوردهای دفاع مقدس گفت: شجاعت، آثار، استقامت و تاب آوری مردم ایران در مقابله دشمن از دستاوردهای دیگر دفاع مقدس است.

حبیبی با اشاره به اینکه توفیقات امروز جبهه مقاومت اسلامی منطقه به جهت الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: توفیقات انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با فرهنگ دفاع مقدس به دست آمده است.

وی از برگزاری ۴۶۰۰ عنوان و برنامه ویژه دفاع مقدس در گیلان خبر داد و بیان داشت: آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس گیلانی همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان همچنین با اشاره به افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس گیلان در روزهای آینده گفت: همایش افتتاح باغ موزه دفاع مقدس و مقاومت به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی از جمع آوری یک میلیون و ۲۰۰ سند ویژه دفاع مقدس گیلان خبر داد و افزود: این اسناد و آثار پیرامون دفاع مقدس و شهدای شاخص گیلان در اختیار عموم قرار می‌گیرد. بیش از ۵ میلیون اثر دفاع مقدس دست مردم است و لذا مشارکت مردم در ساماندهی اسناد و آثار دفاع مقدس در گیلان ضرورت دارد.

حبیبی در خاتمه با اشاره به رونمایی ۱۱ عنوان کتاب ویژه دفاع مقدس گفت: تاکنون ۳۶۰ عنوان کتاب توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha